Trimo Urban Crash

Korporativno komuniciranje, Oblikovanje & arhitektura

Zasnova in organizacija mednarodnega študenskega natečaja

 

Študenski natečaj je dober način, kako povečati prepoznavnost blagovne znamke in izdelkov podjetja med študenti in profesorji. Podjetje Trimo, eden vodilnih inovativnih proizvajalcev fasadnih sistemov v svetu, je veliko pozornost namenjalo arhitektom, saj ti pomembno vplivajo na izbiro Trimo izdelkov pri gradbenih investicijah.

Natečaj smo zasnovali in organizirali za študente arihtekture in industrijskega  oblikovanja v letih med 2007 in 2013. Prva nagrada je bila realizacija zmagovalnega projekta. Mesto Ljubljana je brezplačno zagotovilo lokacije za izvedbo projekta, vsebine posameznih projektov pa smo vsakič uskladili z lokalno skupnostjo glede na njihove želje in potrebe. Zmagovalna rešitev je bila postavljena na lokaciji.

Možnost realizacije projekta je bila izjemno privlačna prva nagrada. Prvi natečaj smo leta 2007 izpeljali le v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji. V naslednjih letih pa smo ga zaradi velikega zanimanja razširili na celotno Evropo in kasneje na cel svet. Število udeležencev natečaja je naraščalo z vsakim natečajem.

 

 

Plakat za leto 2007

Plakat za leto 2009

Plakat za leto 2011

Plakat za leto 2013