Pristajalna spletna stran je uporaben pripomoček za načrtovanje in pripravo učinkovitega sejemskega nastopa. Takšno namensko sejemsko spletno stran uporabimo za pripravo na sejem in tudi za spremljanje odzivov ter objavo informacij in vsebin po sejmu.
Primer pristajalne strani za slovenski paviljon na sejmu Transport Logistika v Münchnu.
Na njej so objavljene ključne informacije o sejemskem nastopu:
- položaj na sejmišču in v razstavni dvorani, kar je dobrodošlo za lažjo orientacijo obiskovalcev na velikih sejmih.
- podatki o razstavljavcih ali o podjetjih na razstavnem prostoru, če gre za skupinsko stojnico.
- obiskovalcem predstavimo razstavni program in dogodke na razstavnem prostoru; pri tem lahko omogočimo tudi prijavo na dogodke.
- objavimo tudi različna informativna in promocijska gradiva. Obiskovalcem omogočimo, da si predhodno ogledajo gradiva in se seznanijo z vsebino našega sejemskega nastopa. Gradiva so lahko na voljo brez omejitev, lahko pa od obiskovalcev, ki želijo prenesti gradiva, zahtevamo prijavo in s tem pridobimo njihove podatke.
- koristen sestavni del pristajalne spletne strani je aplikacija za rezervacijo sestankov. Ta omogoča, da že pred dogodkom načrtujemo sestanke s ključnimi potencialnimi in obstoječimi strankami. Potencialni obiskovalci si lahko izberejo termine za sestanek z razstavljavci. Rezervacija termina poteka z enostavno prijavo in omogoča pošiljanje opomnikov obiskovalcem in razstavljavcem.
Obiskovalce povabimo na pristajalno spletno stran prek ciljnega spletnega oglaševanja, e-mail marketinga in drugih naprednih digitalnih marketinških orodij, ter si tako zagotovimo še večji obisk in uspeh na našem sejemskem nastopu.
Na 250 m² veliki stojnici se je predstavljalo 14 slovenskih podjetij s področja logistike. Na spletni so bila predstavljena podjetja glede na storitve, ki jih ponujajo, in glede na vrste tovorov, za katere so specializirani.
Za lažjo orientacijo smo objavili položaj posameznega podjetja na razstavnem prostoru.
Aplikacijo za rezervacijo sestankov je služila potencialnim obiskovalcem, da so rezervirali sestanke z razstavljavci.
Objavljeni so bili tudi podatki o dogodkih na razstavnem prostoru.
Obiskovalci pa so si lahko prenesli brošuro o slovenski logistiki, ki so jo za ta dogodek izdali pri Spirit Slovenija.
Primer pristajalne spletne strani za Port of Venice na sejmu Breakbulk v Rotterdamu z natečajem za najboljši breakbulk projekt in s quizom o poznavanju beneškega pristanišča. Za oba izziva so bile pripravljene nagrade zmagovalcem.