Digitalni dvojček je ultimativna rešitev za organizatorje specializiranih sejmov, razstav in internih dogodkov.
Izbirate lahko med dvema možnostma: 2D Digitalni dvojček za poenostavljeno virtualno izkušnjo ali 3D Digitalni dvojček za popolno potopitveno izkušnjo v interaktivnem okolju.
2D digitalni sejem je dejansko spletna stran in vsebuje katalog razstavljavcev, zemljevid (fizičnega) sejmišča, splošne vsebine in spletne stojnice posameznih razstavljavcev. Spletne stojnice omogočajo prikaz slik, dokumentov in video vsebin. V okviru storitve omogočamo razstavljavcem razpošiljanje vabil za obiskovalce na fizičnem sejmu. Spletni sejem omogoča vpogled v statistiko obiska. Digitalni dvojček deluje kot dvojček fizičnega sejma lahko pa deluje tudi samostojno kot spletni dogodek.
3D digitalni dvojček ima podobne funkcionalnosti kot 2D digitalni dvojček, bistvena razlika je, da so tu obiskovalci potopljeni v navidezni fotorealistični 3D prostor. V izvedbi z avatarji lahko obiskovalci med seboj komunicirajo. V izvedbi brez avatarjev pa se obiskovalci giblejo po navideznem 3D prostoru vendar brez interakcije z ostalimi obiskovalci. Obiskovalci vstopajo s prijavo. Aplikacija omogoča spremljanje statistike obiska. Tudi 3D digitalni dvojček sejma je lahko samostojen virtualni dogodek.
Primer European Summit of Cities and Regions
Digitalni dvojček slovenskega paviljona na svetovni razstavi v Dubaju je obiskovalcem v virtualnem okolju ponudil doživetje vsebine iz fizičnega paviljona. V virtualnem okolju so se prenašali tudi dogodki iz fizičnega paviljona.
MetaCOP hibridna konferenca ob robu COP 27 v Egiptu.