Breakbulk Rotterdam

1_Oblikovanje, 2_Razstavni prostori, 3_Interaktivne aplikacije - Digitalna orodja

Naši projekti na sejmu Breakbulk v Rotterdamu

Po dveletni odsotnosti zaradi pandemije je dogodek Breakbulk Europe spet odprl vrata na novi lokaciji v Rotterdamu. Zaupali so nam naročniki Centralog in Amstaf iz Slovenije, Port of Venice iz Italije, UECC iz Norveške, Port of Marseilles iz Francije in Malin Abram iz Škotske.

Malin Abram, UK

Škotsko podjetje je specializirano za prevoz največjih in najtežjih tovorov. So del skupine Malin Group. Letos smo za njih prvič oblikovali in izvedli stojnico na Breakbulk Europe. Obiščite tudi njihovo spletno stran.

 

The Ports of Venice and Chioggia, Italija

Po dveletni odsotnosti je dogodek Breakbulk Europe spet odprl vrata na novi lokaciji v Rotterdamu. Na dogodku smo za beneško pristanišče oblikovali stojnico, brošuro in video predstavitev. Njihov  nastop smo popestrili z aplikacijo na zaslonu na dotik, ki je vsebovala predstavitev pristanišča, kviz in nagradno igro za izbor najboljšega Breakbulk primera v zadnjih dveh letih. Stojnici smo dodali še zabavni kotiček, kjer so se lahko obiskovalci fotografirali z maskami, in sicer z verzijo beneške maske “The Art of BreakBulk”. Obiščite tudi njihovo spletno stran.

Stojnica in maske

Port of Marseille, Francija

 Že drugič smo na Breakbulku oblikovali in izvedli stojnico za pristanišče v Marseillu, eno izmed največjih evropskih pristanišč.

Amstaf, Slovenija

Za Amstaf smo oblikovali predstavitveno brošuro ter oblikovali in izvedli stojnico na dveh zaporednih nastopih na dogodku Breakbulk. Amstaf je izkušeno slovensko podjetje, ki organizira in izvaja zahtevne posebne prevoze izjemnih dimenzij.

Stojnica

Brošura

Centralog, Slovenija

Za Centralog, pomembno regionalno logistično podjetje smo oblikovali in izvedli stojnico za njihov prvi nastop na dogodku Breakbulk Europe v Rotterdamu.

UECC, Norveška

Letos smo že četrtič oblikovali stojnico za norveško ladjarsko podjetje, ki je specializirano za RORO tovore. Uecc je znan po uvajanju zelenih in trajnostnih rešitev, tako kot je njihova ladja, ki ima hibridni pogon, saj pluje na kombinavijo utekočinjenega zemeljskega plina in elektrike.