Sejmi, kot del tržno komunikacijskega spleta, krepijo svojo vlogo. In to kljub pospešeni “internetizaciji” gospodarstva, morda pa je ta tudi eden izmed vzrokov. Ljudje želimo svoje poslovne partnerje spoznati, videti v živo, se njimi srečati in pogovarjati. Sejmi so tako priložnost, da se srečajo ljudje, ki komunicirajo in sklepajo posle skoraj dnevno preko spleta. Globalizacija poslovanja pa gre sejmom še posebej na roko. Krepijo se globalni sejmi, posebej v gospodarsko močnih in velikih državah. Tak primer sejma je gotovo  Transport & Logistic, ki ga organizirajo izmenično eno leto v Munchnu in drugo leto v Šanghaju. Sejem nenehno raste po vseh kazalcih, kar se lepo vidi v zaključnem poročilu o letošnjem sejmu Transport & Logstic. Nekoliko drugačen tip sejma je BreakBulk. Ta sicer manjši sejem, ki ga organizirajo na različnih koncih po svetu, naslavlja pa ozko področje transporta blaga izjemnih pravzaprav ekstremnih dimenzij.

Oba sejma navajam, ker smo na njih letos zasnovali in izvedli sejemske nastope za tri naše naročnike naročnike in sicer za Luko Koper in NAPA, združenje severno jadranskih pristanišč in za Beneško pristanišče (Venice Port Authority).  V vseh treh primerih je naše delo vključevalo zasnovo in oblikovanje predstavitve na sejmu, postavitev razstavnega prostora in celovito podporo med sejmom.

Transport & Logistic

LUKA KOPER

LUKA KOPER SEJEM

lukakoper spredaj

NAPA

napa z leve cela

 

Breakbulk

antwerpen

Tudi avtobus je lahko razstavni prostor

Podjetje Gašper trženje, naš dolgoletni naročnik, je zaradi spleta okoliščin ostalo brez svojega stalnega razstavnega prostora na sejmu Dom. Zagato smo rešili tako, da so razstavljali na prostem, za razstavni prostor pa so uporabili kar avtobus polepljen z motivi blagovne znamke Gašper, ki že dalj čas vozi po Ljubljani.

GasperBUSlevaW

By Urbee Date 11/09/2015 Tags No Comments

No Comments